keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Vihdoinkin - Finally

 Vihdoinkin arvonta on suoritettu. Korvaukseksi kärsivällisyydestänne arvoinkin kaksi palkintoa. Ensimmäinen palkinto on tuo pitsiliina ja toinen palkinto on pitsi esim. essun reunaan.

Finally we draw the winner in my raffle. To compensate your patience I decided to have two prizes. First prize is the table mat and second one is a lace trimming for an apron etc.

 Arpoja työssään - The drawing in progress.


 And the winner is Giac! Congratulations!

Toinen palkinto menee Raijalle. Onnea!

8 kommenttia:

Nasu kirjoitti...

Would you send me email Giac to joriol@utu.fi? So I can get your address and send you the table mat. Congratulations!

Laitan Raija sulle pitsin tulemaan. Osoitteen löydän listalta. Onnea!

Anonyymi kirjoitti...

Oikea vastaus oli, että käytin palan samaa verkkoa kuin hyttysverkossa. The right answer was, that I used the same net I used in the window.

Giac kirjoitti...

Hei Nasu,
Kiitos paljon! Olen niin onnellinen että voitin niin ihana taideteos. Olen niin onnellinen! Se on niin wonderfula ddition minun nukkekoti.
Yay!
Big, bigh halata,
Giac

Rosamargarita kirjoitti...

Felicitaciones a los dos ganadores
Un abrazo

Raija kirjoitti...

Moikka Nasu!Olenko se minä Raija vai joku toinen nukkistelija? Jännitän siis vielä :)
Jos olen tuo onnekas, niin pitsikaulukseen ilman muuta onnistuu mekkokin jollekin mun "alastomalle tädilleni". Kiitos joka tapauksessa jännittäen!

Raija kirjoitti...

Moikka Nasu!Olenko se minä Raija vai joku toinen nukkistelija? Jännitän siis vielä :)
Jos olen tuo onnekas, niin pitsikaulukseen ilman muuta onnistuu mekkokin jollekin mun "alastomalle tädilleni". Kiitos joka tapauksessa jännittäen!

Nasu kirjoitti...

Moi Raija! Kyllä se sinä olet. Onnea! On vähän kestänyt tuo postittaminen. Mut tällä viikolla lähtee tulemaan. Nasu

Raija kirjoitti...

No nyt sai voittamani pitsikaulus arvoisensa leningin tämän mummonuken päälle. KIITOS voitosta Nasu!
https://picasaweb.google.com/118227153162389313543/NukkejaDockorDolls#5810377392545697346